€20
€24
vrátane DPH
Malá príručka o tom, ako napísať úspešný reklamný text aj keď neviete nič o copywritingu.
„Slová sú zdarma, ale zle ich používať je drahé.“, Joanna Wiebe
3 overené METÓDY + PRÍKLADY z praxe
Je to pre vás
- ak máte na starosti vo firme reklamu a marketing
- ak ste malá firma a vaše reklamy z nejakého dôvodu nefungovali
- ak jednoducho chcete vedieť "čo do šľaka tam napísať, aby to zabralo"
Nemôžete si stále volať copywritera keď potrebujete vytvoriť email, článok na web, popis produktu, reklamný letáčik, FB či Google reklamu a pod.
A určite nechcete písať texty, ktoré nikto nebude čítať a strácať čas metódou pokus a omyl.
Potrebujete vedieť to, čo reklamná branža už dávno vie a s úspechom to používa.
Čo získate?
- 3 zbrane ťažkého kalibru - 3 overené METÓDY o tom, čo napísať do reklamných textov
- praktického pomocníka, ktorý bude v ťažkej chvíli vždy pri vás
- nie je to o copywritingu ale o tom, čo povedať (stratégii)
Prečo vznikla táto príručka?
Aby vám pomohla pri tvorbe vlastnej reklamy, pri písaní textov, ktoré pritiahnu viac zákazníkov a zvýšia váš predaj. Pozriete sa do reklamnej kuchyne, pochopíte ako sa tvoria úspešné reklamné texty kdekoľvek na svete. Všetko jednoducho a prakticky.
+ BONUS navyše
e-book Ako VYTVORIŤ úspešnú REKLAMU, získať viac zákazníkov a zvýšiť predaj.
Dozviete sa v čom je tajomstvo úspešnej reklamy a aj to, čo je podstata reklamy.